HTML

Senki sem.

2010.01.08. 16:29

szerző: Pilence

Senki nem olvassa ezt már tudom. Magamnak írok. Elmondani nem tudom senkinek, a gépre nem írhatm, rajta nem hagyhatom. Meglátnák. Inkább ide.

Nyár óta sok minden történt, de semmi nem változott. Egy valamit kivéve. A férfiak terén ugyanis változott. 2009. November 8-án megismertem egy férfit: Alexet. Azóta folyamatosan beszélünk, találkozunk. Még Bécsbe is elvitt.:) Gyönyörű napot töltöttünk ott, csak estére becsúszott egy kis gikszer. A 4 éve tartó élettársi kapcsolat másik főszereplője rájött mindenre. Hogy Alex kint van, és hogy én is vele vagyok. Bár már a bécsi út előtt tudott rólam. Fel is hívott telefonon. Először nem tudtam ki az, számomra ismeretlen számot jelzett ki a telefonom. Semmi sem sejtve felvettem. Bemutatkozott, de akkor sem tudtam kivel is beszélek. Viszont amikor elárulta hogy kinek az élettársa, beugrott. :)

Kedvesen beszélt velem. Igen, kedvesen. Meg is voltam lepődve ezen eléggé. A beszélgetés részletét hagyjuk.Még a hülye is tudja hogy mi mást akart elérni mint azt hogy hagyjam ott azt akit megszerettem, és lebeszélni róla.

Ez a nő eldobta a nőiességét, büszkeségét. Megalázkodott. Nem csak akkor amikor nem szakított az Alexszel miután megtudta hogy csalja velem, hanem azelőtt még ezeregy vagy több alkalommal. Mivel már vagy 6 nővel lépett félre. A szám ne tévesszen meg senkit ugye.. A 6 az csak a nők száma. Az alkalmat meg csak Isten tudja. Viszont valószínűleg ő sem tudná megszámolni. Azt mondja meg nekem valaki milyen nő az ilyen? Én őt egyáltalán nem utálom. A szituációt igen, őt nem. De könyörgöm ki tenne ilyen meg egy férfi miatt? Hogy földbe tiporja a saját méltóságát?! Szerintem szánalmas és sajnálatraméltó. Inkább az utóbbi.

Amiért viszont legszívesebben szurkot öntenék a fülébe az az hogy úgy alkotott rólam véleményt hogy nem is ismer és nem is beszélt velem egyszer sem. Ez a viselkedés az amit a világon a legjobban tudok gyűlölni. Meg akarta mondani milyen pasi illik hozzám. A korom volt neki a legnagyobb probléma. Azt mondta rám-idézem-: "Bimbódzó Virágszál".                     És tudjátok mit mondott arra mikor megkérdeztem hogy miért van még benne ebbe a kapcsolatba mikor már több nővel megcsalta? Válasz: "A mi kapcsolatunk sokkal mélyebb annál hogy ilyen dolgokért tönkremenjen"                              Ami az én verzióm: 33 ; 17  van egy kis különbség. Másik. Mikor tudna olyan férfit találni aki minden kritériumnak megfele mind külsőleg, mind belsőleg. Ezt mind ráadásul úgy hogy-majdhogynem teljesen- eltartja őt, magát és egy 10 éves ikreket is?!?! Ezért fosik a nő.  Befejezőleg ezzel kapcsolatban annyit hogy per pillanat titokban folytatjuk a dolgainkat. De nem sokáig ezt garantálom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lbaratnok.blog.hu/api/trackback/id/tr421657082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása