HTML

Igen, majdhogynem egy éve nem írtam magamról magamnak :D

Nagyon nagyon sok dolog történt ezalatt az idő alatt.

SULI: Leérettségizteeeeem! Igaz bolgár rendszer szerint és két tárgyból kellett ,de akkor is nehéz volt! A tanáraimnak és az igazgató nőnek nagyon sokat köszönhetek.

FÉRFIMELÓ: Zsoltikával szakítottam, ahogy meg is írtam csak jó pár hónapot késtem vele. Egy az egy év fölnyitotta a szemem mindenféle szempontból. És rájöttem, nem csak egy pali van a világon! Zsolti után összejöttem egy régi nagy plátói szerelmemmel, de 2 hónapnál tovább nem bírtuk a marakodást, azóta se veled, se nélküled állapot van, de tegnaptól úgy néz ki: NÉLKÜLED. Lehet jobb is lesz ez így.

NYARALÁS: Bulgáriába megyek! Júl 6-20-ig ;) :P Alig várom! Viszem az anyakönyvi kivonatomat is, hátha megtalálom az igazit és kint is maradok :D

Legközelebb részletes leszek, csak most meg kellett osztanom a nagy világgal a fantörpikus híreimet! :) Csókol anyád, szevasz Lujza ;D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lbaratnok.blog.hu/api/trackback/id/tr812938749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása