HTML

:'(

2009.08.08. 22:27

szerző: Pilence

 

Talán senki nem olvassa ezeket a sorokat, de mégis leírom, hátha egyszer betéved ide valaki. Csak egy kiegészítő információ a Szőkével kapcsolatban: a barátságunknak vége. De ilyen áron nem is kell barátnő. Szóval róla ennyit, engem ő már nem érdekel és fordítva is így van.

Más. Amikor utoljára írtam ide, pont akkor éltem át iszonyatos napokat. Azóta a visszájára fordult a dolog egy-két hétig. Most még lentebb vagyok mint előzőleg. Nagyon sok minden rámzúdult, sok helyen kell megfelelnem, a maximumot nyújtanom. Ezt más úgy ahogy én, nem érezheti át. Azt hittem tiszta szívből szeretnek, de tévedtem. Azt hittem lesznek barátaim, de tévedtem. Viszont most újult erővel kezdek el mindent tiszta lappal. Előről. Sajnos mindent "föl kell építenem" újból. Ez borzasztóan nehéz. 3 hete dolgozom a kis közértben nálunk a sarkon(nem magunkat áruljuk nyugi:D), pink színű lett a szobám, nagyon nagy erőkkel fogyókúrázni kezdtem-ismét-(+ajövő7-en csütörtökön megyek körmöshöz;) ), készülök az új tanévre, amit mellesleg várok nagyon.

Tehát nagy vonalakban a terveim: egy szép, sugárzó, karcsú Dóri aki megdolgozik a pénzéért, megint jól tanul, új barátokat szerez és akinek összejön egy tartósabb szeretettel teli párkapcsolat. Na meg egészséges életmódot folytat, többet kosarazik, fut, edz(ez már teljesítve:-) ) és akit mindenki kedvel.

Így este 1/2 11-kor azt hiszem félbehagyom, mert mennem kell építgetni az új emberi kapcsolataimat. :) Pusza mindenkinek aki figyelemmel követi azért néha-néha a dolgokat. (K)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lbaratnok.blog.hu/api/trackback/id/tr351297377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wisky 2009.08.22. 12:26:52

Vagy igen... Nagyon is véletlenül ráakadtam erre a blogra és őszintén szólva megértelek :)Csak azt akartam mondani :D Együtt érzek veled.

Pilence 2010.01.08. 16:43:25

Hát... köszönöm szépen!!!! Azt is hogy érdekel ami írok:)
süti beállítások módosítása