HTML

üdv magamnak!

2010.07.14. 19:33

szerző: Pilence

Már vagy fél éve nem írtam ide, eléggé elhanyagolom magam. :D Annyira durva hogy akárki olvashatja az irományaim, viszont nem nagyon tudják mivel nem is linkelgetem be sehova. :D Magamnak írok, miközben akárki látjatja, de mégsem :D x)

Nagyon sok minden történt... egy nap is kevés lenne elregélnem, de összesűrítem.

Nagymaminak levágták a bal lábát érszűkület miatt. Ezzel kapcsolatban nagyon sok minden felháborít, idegesít de erre majd visszatérek.

Suli.. VÉGE VAN! :D Bár még hivatalosan van 2 évem. Viszont a diri megpróbálja az utolsó két osztályt össze tenni úgy, hogy mi, 11-esek is tudjunk jövőre érettségizni. Szuper-zseniális-fantasztikus lenne. Reméljük összejön.

Barátok. Na hát két emberem van erre a szóra. A Reni már egyáltalán nem tartozik ide. Nikike és Csibike a favoritok. Imádom őket, teszek is föl róluk képet.:) Nikivel töltöm az időm ha tudom, ugyanis Csibinek egy perc szabadideje sincs a meló miatt. Viszont neki köszönhetem a következő bejegyzésemet:

Szerelem. Március 26-án koraeste kapok egy telefont. Csibi az és azt mondja hogy a barátja lakótáérsa megnézte a képeimet és találkozni szeretne velem. Aznap estére áthvtak, mentem. Nem tudtunk sokat beszélgetni a társaság miatt, úgyhogy másnapra megbeszéltünk egy randit kettesben. Mielőtt találkoztunk volna, Niki, Csibi és én lementünk az esti kutyi sétáltatásra. Közben jött Zsolti (Ő) és a Csibe kinyőgte hogy összekaptak Gáborral (barátja). Úgy döntöttünk fölküldjük hogy beszéljenek. De nem akart egyedül menni. Így hát elkísértük. Ő nem ment föl, Zsolti rángatta le Gábort a lépcsőház elé. Így már-jelzem-5-en voltunk. Nikit épp akkor hívta a volt barátja hogy tudnak e találkozni, és kérdezte a Niki hogy nem e lenne baj ha a Dobai is jönne. Én pedig értetlenül néztem hogy miért kérdez engem... Az utca mindenkié. :d Közterület.:D Aztán megkött Dobai úr és így lettünk 6-an. Mjad kiderült hogy mindenki föl akar jönni. Most mit mondtam volna? :D:D Így hát egyszer nem voltunk kettesben. De aznap március 27-én összejöttünk és azóta kisebb-nagyobb súrlódásokon kívűl jól megvagyunk.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lbaratnok.blog.hu/api/trackback/id/tr942151977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása