HTML

A múltat hagyom, inkább a jelennel foglalkozok. Elegem van. Mostanában egyre jobban az az érzésem hogy ez a barátság ami köztünk van nem fog sokáig tartani. Reni nem nagyon látogatja a blogunkat, úgyhogy mostmár mondhatjuk hogy ez az ÉN blogom. Neki mostanában mindig minden összejön, nekem az ellenkezője. Lehet én maradtam egyedül "L"? Mostmár csak az van hogy Reni, Reni, Reni. Per pillanat magamra vagyok mérges ezzel kapcsolatban. Levittem a szomszédomékhoz hogy ott legyünk egy este, mert nem volt mit csinálunk. A szomszéd (ő is Reni) lehívott magukhoz. Lementünk, azóta a szöszi Reni csak ott van. Ez most túl hosszú elmagyarázni hogy miért is vagyok mérges magamra. Megpróbálom, talán sikerül. Bevittem egy társaságba. Őt már jobban szeretik. Mondták másnap hogy menjek le én is (első emelet, én tizediken lakok), de nem mentem, mert egyrészt nem éreztem magam már ott jól é mindenkinek meg volt a párja. Pl: Anikó-Béla, Zsu-H.Béla, szomsz.Reni-Norbi, RENI-Gálfi.  Na most ez a Gálfi miatta maradt másnap is. Ezzel indokolta a Reni hogy lemegy megint. Na de tegnap is? És mindkét éjszaka ott aludt. Én itt fönt b*sztam a rezet a kutyámmal. Anyu nem sűrűn van itthon, mert ég a szerelemtől. Erről nem panaszkodok, mert örülök hogy boldog. De az hogy ááá ezt nem lehet elmondani. És akkor még én vagyok a flegma meg én leszek a köTSög hogy nem megyek le stb.. Kb egy 1/4 órája föltalált hozzám a Reni mert nemrég keltek föl. Megkérdezte hogy elmegyek e vele képet csinálni (ilyen automata szarba ahol 4 kép készül az illetőről). Igen mondtam ,de szívem szerint megkérdeztem volna hogy: "Miért a másik Reni nem ér rá? Vagy nem kelt még föl? Vagy nincs máro tt a Gálfi?" 

Számtalan ilyen kérdést föl tudtam volna tenni neki. De nem kezdtem nekiállni veszekedni. Igaz összeszólalkoztunk, mert kiderült hogy a Gálfinak van barátnője. És a Reni berágott hogy attól függetlenül meg őt simogatta, becézgette, vele csókolózott stb.. Na de kérem!? A Reninek is van barátja! (Zsolti) (Azt persze senki nem tudja.) És mondtam neki hogy figyelj már neked úgyanúgy van palid. Én nem akarok beleszólni az életébe, éppen ezért is ide írom a dolgaimat másrészt nem akarok vele veszekedni, mert ha mást nem, azt aztán tud!

Arról nem is beszélve hogy folyamatosan meséli azt ami lent történt. Jó, én kérdeztem rá, de lehetett hallani a hangomból hogy csak udvariasságból tettem. És mondja, mondja, én nézem a TV-t aztán megszólal hogy jó veled beszélgetni. Ilyen kor amikor a Gálfi már nincs stb.. Ilyenkor én is itt vagyok. Ha ezeket elmondanám neki amiket modt ide pár perc alatt leírtam, az lenne rá a kontra hogy :" Jaj Dóri baszki htá nem mondtam ezerszer hogy gyere le bazdmeg?!"   És akkor kezdődhetne minden előről. Tudja ő, érti ő hogy miért nem megyek le, csak nem akarja hogy igazam legyen. Ennyi. Ez per pillanat az a dolog amiért a pumpa az agyamban 800-ra pattan ha rágondolok. A pasiügyekről, a barátokról (ami mellékesen nekem nincs), a családról szót sem ejtek, mert csak feleslegesn kopna a bőr az ujjamról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lbaratnok.blog.hu/api/trackback/id/tr821203295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása